Schoolsport

woensdag 6 september 2023

Sporten vinden wij erg leuk en ook belangrijk op school. Daarom doen we ook dit jaar mee aan veel sportactiviteiten, zoals het korfbal-, tafeltennis-, volleybal-, voetbal- en hockeytoernooi. Daarnaast doen we mee aan de Apeldoornse Sportweek en zullen er nog veel meer sportieve activiteiten zijn.

Natuurlijk is er ook nog ‘sport van de maand’. In de school hangen overal kalenders en ook in het boekje dat uw kind heeft meegekregen staan alle activiteiten waar uw kind buiten schooltijd aan mee kan doen. Inschrijven kan via www.sportvandemaand.nl. Elke activiteit kost 1 euro en vol=vol, dus wees er snel bij!

Voor vragen of opmerkingen over schoolsport kunt u terecht bij meester Marvin van Veldhuizen, onze sportcoördinator.