Schoolsport

maandag 29 augustus 2022

Ook dit schooljaar hebben wij weer veel sportactiviteiten op het programma staan. De kinderen van groep 1 t/m 8 hebben een boekje meegekregen met informatie over schoolsport. In dit boekje staat ook de kalender van ‘Sport van de maand’. Voor slechts 1 euro per activiteit kunnen kinderen kennismaken met verschillende sporten. Dat is zeker de moeite waard! We zullen u ook via de nieuwsbrief op de hoogte houden, daarnaast hangen in de school overal posters met de sportkalender erop. Hoe u uw kind kan inschrijven staat in het boekje.

Natuurlijk gaan we ook weer meedoen aan schoolsporttoernooien zoals volleybal (groep 3 t/m 8), korfbal (groep 3 t/m 8), voetbal (groep 5 t/m 8), tafeltennis (groep 7/8) en hockey (groep 3 t/m 8). Meer informatie hierover volgt t.z.t. De data staan al wel vermeld in het boekje. Eind mei 2023 zullen wij weer meedoen aan de Apeldoornse Sportweek. In deze week zullen wij voor alle groepen, elke dag, een sportactiviteit organiseren.

Voor vragen over schoolsport kunt u terecht bij meester Marvin van Veldhuizen.