Voorwoord

woensdag 15 juli 2020

Nog twee dagen en het bijzondere schooljaar 2019-2020 zit erop. Gisteravond hebben we een aangepast, maar fantastisch afscheid van groep 8 gehad. Via een livestream op onze facebookpagina  kon iedereen meekijken. Dit kan nog t/m a.s. vrijdag. We hopen het nieuwe schooljaar zo ‘gewoon’ mogelijk te starten, maar we houden de ontwikkelingen en de gevolgen van COVID 19 nauwlettend in de gaten. De kinderen maken in september weer gebruik van twee ingangen. Op advies van ons bestuur verzoeken wij de ouders, m.u.v. de kleuterouders, voorlopig nog wel buiten de hekken afscheid te nemen. Op school zijn we de laatste zaken aan het afhandelen. De digitale schoolgids is weer bijgewerkt. Wijzigingen, aanpassingen en bijvoorbeeld het jaarverslag 2018-2019 zijn daar terug te vinden.
Ik wil iedereen bedanken voor de veerkracht, inzet, hulp en betrokkenheid dit schooljaar. Als afsluiting alvast een heel goede vakantie toegewenst. Veel plezier met het lezen van deze laatste nieuwsbrief in een nieuw jasje. Wij zien elkaar weer op maandag 31 augustus.
Met vriendelijke groet,
Janny de Jongh