Voorwoord

woensdag 27 januari 2021

Vrijdag is mijn laatste werkdag. Hoe bizar is het om afscheid te nemen van een lege school. Een school zonder kinderen, collega’s en ouders. Ik had nog zo gehoopt op een paar leuke laatste weken, om na bijna 40 jaar een streep onder mijn loopbaan in het onderwijs te zetten. Helaas, het is niet anders. Maar de eerste dag dat de scholen weer open gaan, kom ik natuurlijk naar Oosterhuizen om de kinderen en het team te verwelkomen en gedag te zeggen. Mijn officiële afscheid op school is uitgesteld en zal op een later tijdstip plaatsvinden dan oorspronkelijk de bedoeling was. Hierover wordt u op de hoogte gehouden. Ik wil u allen in ieder geval nu alvast heel hartelijk bedanken voor het vertrouwen dat ik al die jaren heb mogen ontvangen. De prettige samenwerking van heel veel jaren, maakt dat het voor mij best moeilijk is, om de school los te laten. De overdracht met de interim directeur is afgerond. Hieronder zal Mathieu Bootsveld zich persoonlijk aan u voorstellen.
Ik wens u, in deze moeilijke tijd, veel succes met het combineren van veel taken. Hopelijk gaan de scholen weer snel open en komt er wat vaart in het vaccineren. Tot die tijd zullen we het moeten volhouden. Hopelijk tot ziens en blijf gezond!