Voorwoord

woensdag 14 april 2021

In deze nieuwsbrief kunt u informatie lezen over het schoolfruit, de bloemlegging, het afscheid van juf de Jongh, welkom nieuwe leerling en een vooraankondiging van de nieuwe ouderapp die wij gaan gebruiken. De afgelopen weken zijn wij druk geweest met de Grote Rekendag en de Nationale Buitenlesdag waarvan u de foto’s kunt bekijken op onze facebookpagina. Volgende week gaan onze groep 8 leerlingen de cito eindtoets maken op dinsdag- en woensdagochtend. Dit zijn altijd spannende dagen voor de kinderen. Wij wensen de kinderen veel succes toe.

De meivakantie begint dit jaar op maandag 3 mei en zal duren tot en met vrijdag 14 mei. De volgende nieuwsbrief ontvangt u woensdag 28 april. In deze nieuwsbrief ontvangt u ook informatie over de schoolfotograaf. Op basis van de op dat moment geldende maatregelen zullen wij aangeven hoe en of wij  dit schooljaar foto’s laten maken.