Voorwoord

woensdag 2 juni 2021

Beste ouders,

Gisteren, 1 juni ben ik gestart met mijn baan als directeur van basisschool Oosterhuizen. Een leuke start waarbij ik de kinderen en het team ontmoet heb.
Buiten heb ik al een paar ouders ontmoet, maar binnenkort hoop ik met meer ouders kennis te maken. Door de coronamaatregelen is dat nog een beetje lastig.
Voordat ik op deze basisschool kwam werken, was ik directeur van twee basisscholen bij stichting GelderVeste. Een stichting voor basisonderwijs in de Achterhoek.
Ik woon in Lochem, dus moet elke dag een eindje rijden. Ik heb een lieve vriend en twee volwassen kinderen.
Mijn eerste kennismaking met de school was heel prettig. Ik heb de fijne sfeer op school meteen mogen ervaren en gemerkt hoe enthousiast en betrokken het team is. Wilt u mij bereiken dan kan dat op maandag t/m donderdag op school of via de mail JVelzing@leerplein055.nl
Hartelijke groet, Janny Velzing