Voorwoord

donderdag 15 juli 2021

De zomervakantie staat voor de deur!
We kunnen terugkijken op een bijzonder jaar. Het hele schooljaar hebben we te maken gehad met de maatregelen rond corona en nog steeds houdt het iedereen bezig.
We hopen dat we in het nieuwe jaar weinig rekening moeten houden met maatregelen rond corona. Het blijft nog spannend hoe dit verder zal ontwikkelen en wat dat voor het onderwijs gaat betekenen.

Na de zomervakantie houden we de regel aan dat kinderen zelfstandig naar binnen gaan. We hebben gemerkt dat dit voor kinderen rustig en overzichtelijk in de school is en het hun zelfstandigheid ten goede komt. Om 8.25 staat de juf van groep 1 en 2 bij de deuropening en kunnen de kleuters zelfstandig naar binnen. U kunt bij het raam nog even zwaaien naar uw kind. De andere kinderen gaan naar binnen als de bel om 8.30 uur gaat. Is er iets bijzonders, dan kunt u natuurlijk altijd even naar binnenlopen.

Namens het team bedank ik iedereen voor alle inzet voor school en de betrokkenheid!

Nu eerst vakantie! Veel plezier en tot ziens op maandag 30 augustus!

Hartelijke groet,

Janny Velzing