Voorwoord

vrijdag 10 december 2021

Op school is een gezellige kerstsfeer. Ouders hebben de school prachtig versierd en voor de grote boom buiten gezorgd. We hebben dagelijks plezier van deze inspanningen!

Helaas blijft Covid 19 van invloed op school. We merken dat ouders zorgvuldig zijn en aan school doorgeven als er een besmetting is of quarantaine nodig is. Op school houden we ons ook aan de regels en hopen zo het virus buiten de deur te houden.

Deze week zouden de zelftesten voor de leerlingen van de groepen 6,7 en 8 bezorgd worden. Tot nu toe hebben we nog niets ontvangen. Als de zelftesten op school bezorgd zijn, delen we ze uit aan de leerlingen van de groepen 6,7 en 8. Vanuit de overheid is het dringende verzoek om twee keer per week thuis een zelftest te doen. Het dringende advies voor het dragen van een mondkapje door kinderen van groep 6,7, en 8 en alle medewerkers blijft staan.

Ons kerstfeest hebben we binnen de coronamaatregelen georganiseerd. Omdat het feest op school niet als een evenement gezien wordt en kinderen in dezelfde ‘bubbel’ zitten als overdag, mag het ’s avonds gevierd worden.

Als dinsdag op de persconferentie andere maatregelen afgekondigd worden, kan het zijn dat we toch nog een aanpassing moeten doen.

We hopen samen het kerstfeest te kunnen vieren en tot en 24 december les te mogen geven op school.