Voorwoord

vrijdag 4 februari 2022

Wat een bijzondere weken maken we mee op school. We werken met halve klassen of klassen moeten zelfs thuisblijven vanwege personeelsgebrek. Corona heeft ons nu ook flink te pakken.
Gelukkig is tot nu toe niemand zeer ernstig ziek geworden. Fijn dat kinderen getest worden en de uitslag doorgegeven wordt aan school. Bij een positieve test kan een kind natuurlijk niet naar school! Op school houden we ons steeds aan alle basismaatregelen.
We blijven ons best doen om het onderwijs zo goed mogelijk te verzorgen, maar dat is af en toe een hele uitdaging!
Ondertussen gaan een aantal activiteiten gewoon door. Januari is de toets-maand. Door de vele afwezigen trekken we hier nu een langere periode vooruit en hopen zo toch een goed beeld te krijgen van de voortgang van de kinderen.
We hebben in de nationale voorleesweek veel voorgelezen en extra aandacht aan boeken geschonken.
De eerste gesprekken over de formatie voor volgend schooljaar gaan beginnen. Daarvoor is het belangrijk dat we weten hoeveel kinderen we volgend schooljaar kunnen verwachten. Heeft u nog een peuter thuis die volgend schooljaar gaat starten, meld het aan!
Mocht u in uw omgeving gezinnen kennen met jonge kinderen, wilt u hen dan attenderen op onze school? Hartelijk dank!