Voorwoord

vrijdag 11 maart 2022

Het lijkt erop dat we over de coronapiek heen zijn op school. Na de voorjaarsvakantie waren de klassen weer bijna compleet.

Juf Rita is nog wel ziek thuis. Niet vanwege corona maar in verband met andere gezondheidsproblemen. Helaas kunnen we nog niet aangeven wanneer ze weer gaat beginnen. De komende weken is er een invaller voor haar.

Maandag heeft het team een studiedag en zijn de kinderen vrij!

Op maandag 21 maart en woensdag 23 maart vindt er een audit(onderzoek) plaats op onze school. Alle scholen van Leerplein055 krijgen bezoek van auditoren om te kijken waar nog verbeterpunten zijn. De auditor kijkt in de klassen, spreekt met de leerkrachten, de directie en heeft ook een gesprek met de leerlingenraad. We hopen dat we goede tips ontvangen voor ons onderwijs, zodat we het nog beter kunnen doen!

In de jaarkalender staat dat de kleuters 8 juli vrij zijn. Dit is een fout. De kleuters gaan die dag gewoon naar school!