Voorwoord

maandag 29 augustus 2022

We zijn weer gestart! Er ligt alweer één schoolweek achter ons. Fijn dat alles weer goed loopt en iedereen zijn of haar plekje weer heeft gevonden.

We verwachten de kinderen iets eerder binnen dan ze gewend zijn. De inspectie heeft ons er op attent gemaakt dat de kinderen om 8.25 uur naar binnen kunnen zodat de les om 8.30 uur kan starten. We volgen de aanwijzingen van de inspectie natuurlijk op.

U hoort vast in de media over het tekort aan personeel in het onderwijs. Gelukkig zijn wij gestart met een compleet team. Mocht het nodig zijn om invallers te vinden, dan kan dat lastig zijn. In uiterste nood krijgen kinderen dan een thuiswerkdag. We hopen dat het niet zover komt!

We brengen nogmaals de informatiemiddag onder de aandacht. U bent 6 september tussen 14.30 uur en 15.30 uur van harte welkom.

We wensen iedereen een heel leerzaam en gezellig schooljaar!