Voorwoord

vrijdag 9 september 2022

De warme zomerdagen lijken voorbij en daardoor is het klimaat in de school wat prettiger geworden. De kinderen hebben hun draai weer gevonden op school en er wordt goed gewerkt in de groepen.

In elke groep besteden we de eerste weken van het schooljaar extra veel tijd aan groepsvorming en de sociale omgang. We gebruiken hiervoor onze methode KWINK voor sociaal en emotioneel leren. Deze weken noemen we ‘Gouden weken’. Het hele jaar door kunnen we profiteren van de afspraken die we nu maken en de prettige omgang die we nastreven.

We kunnen terugkijken op een druk bezochte informatiemiddag. Kinderen hebben vol trots laten zien waar ze aan werken. Fijn dat er zoveel ouders waren in de school!

In deze nieuwsbrief kunt u lezen over verschillende zaken die de komende tijd gaan spelen zoals onder andere het Doe circuit en de Kinderboekenweek. Op school zijn we weer hard aan het werk en volop in beweging!