Word nu gratis Vriendje van Orpheus

woensdag 23 maart 2022

De leerlingen van de Apeldoornse scholen kunnen ‘vriendje’ worden, waardoor zij op een laagdrempelige manier kennis kunnen maken met theater.

Vindt u dit een leuk idee, klik dan op onderstaande link (formulier)om uw kind in te schrijven.

• Jij betaalt €2,50 i.p.v. €7,50 entree voor de Vriendjesdag in de voorjaarsvakantie. Een feestelijke dag waarop kinderen kunnen verdwalen in de wereld van het theater:
    • Creatieve en actieve workshops (Acteren, dans, grime, decor maken…).
    • Rondleidingen: Ga op avontuur achter de schermen van het theater.
    • De leukste voorstellingen voor alle leeftijden (4-12 jaar).
    • En natuurlijk een bitterballenbak voor de ouders, want de kinderen vermaken zichzelf wel deze dag!
  • Jij ontvangt vier keer per jaar de leukste theaterweetjes en informatie over kindervoorstellingen in de Vriendjesnieuwsbrief.

Vul het formulier in en word vandaag nog Vriendje van Orpheus! Heb je vragen? Mail dan naar Vriendjes van Orpheus | Theater Orpheus

WORD JIJ OOK VRIENDJE?