Afscheidsvoorstelling groep 8

vrijdag 8 juli 2022

Dinsdag 5 juli was het eindelijk zover voor groep 8. ’s Middags was er de generale repetitie voor de hele school en die ging fantastisch.

Om 17.30 uur was iedereen weer op school en hebben de kinderen en de leraren gezellig samen gegeten en een quiz gedaan. Daarna arriveerden alle ouders, broertjes zusjes en andere belangstellenden om de voorstelling te bekijken. De zenuwen speelden behoorlijk op maar dat was nergens voor nodig. Het ging zelfs nog een tikje beter dan ’s middags!

Na de voorstelling hield juf Janny nog een toespraak en had meester Marvin voor ieder kind een persoonlijk woordje.

Als afsluiting hadden de kinderen een cadeau gemaakt voor alle meesters en juffen en leerlingen van o.b.s. Oosterhuizen. Zo zullen we ze niet snel vergeten!

afscheidsavond groep 8