Open dag

dinsdag 8 november 2022

Op woensdag 16 november doet onze school mee aan de gezamenlijke open dag van basisscholen in Apeldoorn.
Wij bieden ouders graag de mogelijkheden om een goede schoolkeuze voor hun kind te maken. Sfeer proeven op school speelt daarbij een belangrijke rol. Tijdens de open dag op 16 november kunnen ouders die op zoek zijn naar een school voor hun kind van 09.00 uur tot 12.00 uur een bezoek brengen aan onze school.
Kent u ouders in uw omgeving die op zoek zijn naar een basisschool? Attendeer ze gerust op de open dag van 16 november!
Zelf ook even kijken bij uw kind in de klas?
Omdat u zelf ook al geruime tijd niet meer onze school en uw kind aan het werk heeft gezien, stellen wij de school ook open voor u. Van 11.30 uur tot 12.15 uur mag u bij uw kind in de klas komen kijken.
We heten alle ouders, opa’s en oma’s weer van harte welkom!