Voorwoord

vrijdag 17 juni 2022

We zijn in de laatste periode van schooljaar 2021-2022 aangekomen. De laatste weken waren er veel bijzondere activiteiten. Doordat we ook dit schooljaar lang met de coronamaatregelen te maken hadden, zijn een aantal activiteiten niet aan bod geweest en hebben nu een plek gekregen. Een inhaalslag, waar kinderen van genieten! Zo zijn er vele sportwedstrijden geweest, twee keer een muzieksessie op school, theaterbezoek en gastlessen. Natuurlijk gaat het ‘gewone’ leren ook door. Al met al wordt er hard gewerkt op onze school door leerlingen en leerkrachten! Fijn dat we steeds op ouderhulp kunnen rekenen.

Bij deze nieuwsbrief zit een bijlage (link hieronder) met informatie over schooljaar 2022-2023. Hierin staat beschreven hoe de groepen volgend jaar zijn samengesteld en het personeel is ingezet. Dit kunt u ook terug vinden in de schoolgids op de website De groepen

Een overzicht van de vakanties en vrije dagen voor volgend schooljaar staat ook al in de schoolgids en kunt u bekijken via de volgende link: Vakanties en vrije dagen