De groepen

Inzet personeel schooljaar 2023-2024.

We gaan volgend schooljaar weer werken met 4 combinatiegroepen.

In de loop van volgend schooljaar zal juf Rita met pensioen gaan. Direct na de zomervakantie kan ze het al wat rustiger aan doen. Ze is niet meer ingedeeld voor een groep maar heeft tijd om onze  nieuwe collega te begeleiden en haar taken af te ronden.

We zijn blij dat we een goede vervanger hebben gevonden! Vanaf het nieuwe schooljaar zal Zoë

Veenstra bij ons komen werken als leerkracht in groep 3 en 4. Verder op in deze nieuwsbrief stelt ze zichzelf aan u voor.

We zijn blij dat juf Hannie na de zomervakantie weer volledig haar taken kan uitvoeren. Dat betekent dat we afscheid nemen van meester Tijmen Keurntjes. Hij is lange tijd als invaller aan onze school verbonden geweest. Na de zomervakantie kan Tijmen aan het werk op een andere school binnen onze stichting.

Juf Ingrid Vermeulen werkte nog een paar uurtjes op onze school om individuele kinderen te begeleiden. Dit werk stopt voor haar en ook zij zal aan de slag gaan op een andere school in onze stichting.

Onze Ib’er (intern begeleider) Peggy Corbeek gaat ook aan het werk op een andere school. De sollicitatieprocedure voor een nieuwe Ib’er is in de afrondende fase.

We zijn blij dat de vacatures zijn ingevuld en we de bezetting voor volgend jaar rond hebben.

In onderstaand schema ziet hoe de leerkrachte ingezet in de groepen.

Groep 1/2 Groep 3/4 Groep 5/6 Groep 7/8
Maandag Juf Grada Juf Zoë Meester Leon Meester Marvin
Dinsdag Juf Grada Juf Zoë Meester Leon Meester Marvin
Woensdag Juf Grada Juf Zoë Meester Leon Meester Marvin
Donderdag Juf Grada Juf Zoë Juf Sigrid Meester Marvin
Vrijdag Juf Janny Juf Sigrid Meester Leon/juf Sigrid Meester Marvin

De leerkrachten hebben een aantal dagen per jaar een werkdrukverminderingsdag. Zij staan die dag niet voor de groep maar werken aan hun administratie, voorbereidingen enz. Juf Grada heeft deze dagen op donderdag, juf Janny neemt dan de groep over. De leerkrachten van de groepen 3 t/m 8 hebben deze dagen op dinsdag en juf Sigrid neemt dan de groep over.

Meester Leon begeleidt op vrijdagmiddag de projectgroep. Juf Sigrid is dan in groep 5 en 6.

Juf Chantal en juf Hannie werken als onderwijsassistenten bij ons op school. Zij worden op de plekken ingezet waar ondersteuning nodig is.

Juf Dinie is elke ochtend aanwezig ter ondersteuning van vele werkzaamheden.