Huiswerk

In groep 3 krijgen de ouders (per mail) woordrijtjes en leestips, passend bij het thema in de klas. Zo kan er thuis gericht geoefend worden. In groep 4 volgt een uitbreiding met een spreekbeurt en een nieuws / boekbespreking en moeten ze thuis de tafels leren en incidenteel krijgen ze wat huiswerk voor spelling .

Vanaf groep 5 komt daar spelling, aardrijkskunde, topografie en geschiedenis bij. Vanaf groep 6 gaan ze ook nog 2 werkstukken maken.

In de groepen 7 en 8 zullen de kinderen in principe wekelijks huiswerk krijgen zodat ze beter leren plannen. De overgang naar het vervolgonderwijs kan dan soepeler verlopen. Ook is het mogelijk dat kinderen opdrachten die op school niet afgemaakt zijn als huiswerk meekrijgen.

Jaarlijks wordt er op de informatieavond duidelijk het huiswerk per groep aangegeven en het gebruik van een agenda besproken.